דפים

יום רביעי, 14 ביולי 2010

Nouvelle vagued

אני מאוד זהירה עם טרנדים. זאת אומרת, אני עוקבת אחריהם די מקרוב -על מנת לזהות מראש, לחשב את מהירות והיקף התגובה ובהתאם לאמץ (ורצוי עונה אחת לפני הסימפול המטאורי של זארה/אמריקן אפארל/טופשופ/ה&מ) או לוותר (דבר או ג'קט אופנוענים, מגיפה זה לא הקטע שלי). המירוץ אחרי טרנד נועד מראש לכשלון בפרמטר המהירות וכאן, בואו נודה, הגיאוגרפיה לא לטובתנו -ההיצע של וינטאג' דל, החיפושים ברשת והמשלוח הבינלאומי ארוכים ומייגעים, ויש גם את האופציה העליזה של DIY... במידה ונזכרת מאוחר מדי (איך, לעזאזל, פספסתי? הרי זה היה שם, שחור על גבי לבן, בהפקה ההיא של הווג האיטלקי ממרץ 2007...) ואת בכל זאת מסרבת להרפות, תיאלצי להתנחם בעובדה כי לא כל האהבות הן ממבט ראשון (ולהגיד לכולם שיש לך את זה ממזמן).

הרצוי והמצוי
וכך קרה שלפני שבועיים נכנעתי ללק לציפורניים בגוון מנטה הסופר-טרנדי. כן, כולן היו שם לפניי. כמובן שהמקור שייך לשאנל, והוא מלווה גם בשם טעים כמו nouvelle vague, שמריץ בראש שיירה של אסוציאציות ודימויים אהובים. היות ולא היה לי שמץ איפה לחפש בארץ, ובאיביי המחיר הרקיע ל-50$, השלמתי את פדיקור הקיץ האולטימטיבי בעזרת turquoise & caicos המקביל של 'אסי', ואז זה היכה בי. האם הפכתי פתאום לטיפוס פסטלי? הגוון הזה, לצד מקביליו בתכלת וסגול, פשוט חלחלו לבהונותיי מפריטי האינטרייר, כלי המיטה, לנז'רי ואפילו אמצעי שינוע אחד, כולם סובבים אותי לאחרונה מבלי דעת. אכן פתלתלות הן דרכי הטרנד...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה