דפים

יום שלישי, 4 במאי 2010

MET you at the Gala

לא זוכרת כבר מה חיפשתי כשקפצו עלי התמונות של הגאלה השנתי של המט, שנערך אתמול. רשימת האורחים של אנה ווינטור תמיד שופעת סלבס הכי טרנדיים של אותה השנה, דוגמניות לדורותיהן, מעצבים, מוזות, עורכי המגזינים וסטייליסטים, שמצולמים ומחוזרים היום על-ידי התעשייה לא פחות מדיוות הוליוודיות.
יש לציין כי השנה נרשמה היענות מיוחדת לנושא הגאלה, "זהותה האופנתית של האישה האמריקאית", וזו הייתה שעתם היפה של המותגים המקומיים, כולל 'גאפ', שנתנו חסות לאירוע ולפרויקט צדקה, במסגרתו עוצבו שמלות קוטור עבור מספר שחקניות בידי המעצבים האמריקאיים המדוברים ביותר היום -האחיות מולבי ל'רודארטה', תאקון ואלכסנדר וונג.
היות ואין לי עניין בסקירה ממש מלאה מטעמי שיעמום, נתחיל באלה שציפיתי מהם ליותר ונקנח באלה שעשו את המלאכה כהלכה. פאדיחת הערב שמורה לסטפנו פילאטי ל-YSL, שחתום על שתיים מן ההופעות הגרועות של הערב -שמלת סאטן בצבע פוקסיה (פלס מוטיב גיפיורי שחור וגדול ממדים מעל, פלס כפפות, שער ואיפור מהגיהנום) של ג'נוארי ג'ונס וסרבל רכוס של טינה פיי.

ג'נוארי וטינה -שמישהו יגיד לה כבר להפסיק להתאמץ? מה איב היה אומר...

בין שלל השמלות הלבנות אלה של אמה ווטסון ('ברבריס') וחביבתי קירסטן דנסט ('רודראטה') לא ייזכרו כבחירות הטובות בחייהן.

אמה. סטודנטיאלי משהו, לא? מסכנה, היא מחויבת אל ביילי בחוזה... שאנל הולם אותך יותר

קירסטן. מי עוד תיראה כה חיננית בתוך שאריות וילון ונעליים משעשעות?

מאכזבות היו גם שמלותיהן של קייט בוסוורת ('ולנטינו'), קארי מוליגאן ('מיו-מיו') וקלואי סביניי ('פרואנצה שולר'), בחורות שמטיבות להתלבש בדרך כלל ואף נחשבות למובילות אופנתיות בביצה שלהן.

קייט. חבל שהגב החזק לא מחפה על הקדמי המשעמם וחסר הצורה.

נכון שקארי מוליגאן נראית כאילו היא הופרדה בלידתה מטאבי גוינסון, תופעת עולם הבלוגים?

קלואי. אולי רק הצבע.

נוכחות מרשימה הפגינו שתי נערות קלווין קליין -זואי סלדאנה, שמסתמנת כהבטחה אופנתית בעלת בחירות הרב-גוניות, ודיאן קרוגר, שיש לזכוף לזכותה גם את שדרוג האקססורי החנוט בעניבת אסקוט, הלא הוא ג'ושוע ג'קסון.

לטובה יש לציין גם את רלף לורן, ממייסדי האמריקנה, עם הנוכחות ההולכת והגדלה בתחום שמלות ערב, שהצליח לאחד תחת קורת גג אחת את ערבות הקאנטרי (טיילור סוויפט), האצולה האמריקאית (לורן בוש) ובת השכן, שלימים הופכת לכוכבת קולנוע (ג'סיקה ביל). לא רע בשביל יהודי מברונקס, הא?

אהבתי את שמלותיהן של רייצ'ל זואי ('מרק ג'ייקובס') ושארלוט גיינזבורג (בלנסיאגה'), כל אחת לגמרי בתוך מסגרת הרפרטואר שלה, ועל אף שפרס על מקוריות לא יוענק כאן, נקודות זכות על דיטיילים מעניינים בהחלט יינתנו.
רייצ'ל. קטיפת משי, דרייפינג, צהוב. טעים.

שארלוט. שמלה נהדרת, אך קצרה מדי, נעליים קשות קצת לעיכול מחוץ למסלול, ושיער-איפור לא מהטובים. אין, אני משוחדת. מעניין עד כמה ניקולא רודה בארון הבגדים שלה?

ולסיום, שימו לב לשמלת דבוטנטית מושלמת שרקח פיטר סום לזואיי קזאן ולקאמבק המלכותי של נעמי ווטס במקסי א-סימטרי בצבע פטל של סטלה מקרטני (הייתי בתוכה שזה 'לנווין'). אפשר להכתיר את המנצחת?

זואי. שלמות.

נעמי. איפה היית כל חיי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה