דפים

יום שבת, 17 באפריל 2010

Uffing her way back

הילדה האדמונית עם הקול המתפנק בשם אפי די עשתה לי את 2007. השילוב הלוליטאי של עיניים תמימות ופה מלוכלך הביאו את אנה-קטרין הארטלי, ילידת פלורידה, בזמן הנכון למקום הנכון -פריז, נו רייב בשיאו, "אד באנגר", וכולנו רצינו לדרוך את האקדח איתה בקיץ הצבעוני ההוא. כמובן שמגיע לה גם אקסטרה-קרדיט על ההופעה, עדיין בקאט-אאוט'ס וטי, על העמדה של האומן, במאי של אותה השנה.

מודל 2006-7
וכיאה לילדה שנקלעת לאמצע ההייפ, היא מגיעה לכל המסיבות ומתרועעת עם כל החבר'ה הנכונים, שמארק האנטר דבוק להם לתחת וגורם לכל העולם להזיל ריר מרוב קנאה. ב-2008 אפי כבר עוזבת את פידז, ילד-טוב-פריז (יש דבר כזה?) ומי שהתניע את הקריירה המוזיקלית שלה, ועוברת לזרועותיו המנוסות של אנדרה סראייבה, שמתהדר בטייטל רשמי של אמן גרפיטי, אבל בפועל הוא חתול רחוב אמיתי -בעלים של כמה מהברים והמועדונים החמים בפריז, חברו הקרוב של אוליבייה זאהם וקוטל איט-גרלז ידוע. אני בטוחה שהוא הקדיש לה איזה קעקוע או כתובת קיר, כי אנדרה תמיד עושה את זה בסטייל. ואפי, כשהיא רק בת 21, הופכת לפאם פטאל -פטמות נחשפות על ימין ועל שמאל, השער מובהר לכדי בלונד פרוקסידי והמלתחה משתדרגת לכדי בוהו-קוטור מושלם.

מודל 2008
הוא עם דאש סנואו על הטי, היא באאוטפיט חלומי
מודל 2009. הגבות המובהרות (עוד נדבר על זה). שמועות ראשונות על הריון מתחילות לצוץ
באוגוסט אותה השנה השניים נישאים רק בשביל להיפרד בקיץ 2009, כשבאוקטובר נולדת בתם הנריאטה. לאן את דוהרת, קידו? מה פאפא הארטלי מנע ממך?

בייבי הנריאטה. מסייה אוליבייה היה שם כדי לתעד

תהיתי מתי נשמע ממנה שוב. והנה, באוקטובר "אד באנגר" הודיעו על השקת אלבומה הראשון של אפי במאי, ובמרץ, ב"קוברהסנייק", אני נתקלת בפלאייר שמזמין להופעתה ב-16, וכמובן התיעוד של אותה ההופעה לא מאחר לבוא. ארבעה חודשים אחרי הלידה אפי נחושה בדעתה להוכיח לכולם שהיא אותה נערת מסיבות פרועה שנורא אוהבת להגיד "פאק" ו"קוק". לכבוד הקאמבק בחרה אפי בקארה ופוני בצבע דבש מהוגן לצד אוברול מכנסונים קצרצר, סטרפלס עם קאפים, אינלאייז מסאטן פלאס חגורה -שפנפנת פלייבוי קלאסית פר אקסלנס. אז הציצי אולי עדיין קצת גדול (ואפילו מנסה לפרוץ פה ושם את מגבלות הבד), ויש בטן קטנה, אבל האומץ, הבטחון העצמי ראויים להערכה, למרות שבפנים בטוח לא הכל שמפניה וורודה. אני אוהבת אותך, אפי.

I'm back!

Is there Hugh Hefner in the house?

חיבוקי עם סטיב אאוקי

ועם הקהל, שנראה נורא מרוצה (לא רק המחובק)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה